Polish Luxury Market Summit
5 maja 2017

Zbliża się druga edycja Konferencja Polish Luxury Market Summit. To unikalne wydarzenie ma charakter całodniowej konferencji i odbywa się 24 maja w restauracji Villa Foksal w Warszawie. Tym razem tematem przewodnim będzie przyszłość branży dóbr luksusowych.

Dla czytelników ewaiwnetrze.pl mam specjalną ofertę z rabatem 40%. Podczas zakupu zaproszenia proszę użyć kodu rabatowego EWA-40. Link do systemu rezerwacji https://plms-2017.konfeo.com

Konferencja skierowana jest do konsumentów rynku dóbr luksusowych, a także do prezesów, członków zarządów, dyrektorów zarządzających, szefów marketingu i PR, dyrektorów kreatywnych, brand managerów, osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe oraz sprzedaż luksusowych produktów i usług, a także do prywatnych przedsiębiorców i inwestorów.

Moim zdaniem na obecności na tym wydarzeniu najbardziej skorzystają ci, którzy planują lub prowadzą własny biznes związany z rynkiem dóbr luksusowych. Szczególnie polecałabym udział w konferencji właścicielom firm, którzy dopiero startują na tym rynku. Dlaczego? Bo dzięki temu już na początku dowiedzą się wielu rzeczy, które pomogą im rozwinąć skrzydła, a także - a może przede wszystkim? - uniknąć wielu niepotrzebnych zwykle kosztownych błędów. Wprawdzie człowiek uczy się na błędach, ale lepiej, gdy uczy się na cudzych... 

Miałam przyjemność uczestniczyć w pierwszej edycji Polish Luxury Market Summit wiosną ubiegłego roku i było to dla mnie bardzo pouczające doświadczenie. Choć żadna z prelekcji nie dotyczyła designu, poziom mojej wiedzy na temat "luksusowości" w branży wyposażenia wnętrz podniósł się o kilka pięter. I to w ciągu zaledwie jednego dnia! Bardzo się cieszę, że w tym roku wezmę udział w konferencji nie tylko jako słuchacz, ale też jako moderator jednej z ważnych dyskusji panelowych. Poza tym mam dla moich czytelników niespodziankę, czyli specjalny rabat - ale o tym za chwilę. Najpierw jeszcze zestawienie najważniejszych informacji, jakie otrzymałam od organizatora.

Konferencja gromadzi liderów biznesowych sektora premium zarówno z Polski, jak z innych krajów Europy. Dla uczestników będzie to wyjątkowa okazja, by zapoznać się z trendami funkcjonującymi obecnie w branży i wymienić się doświadczeniami z innymi gośćmi, jak również nawiązać nowe kontakty biznesowe. Dla marek luksusowych, które coraz dynamiczniej wchodzą w świat cyfrowy, by dotrzeć do młodszych pokoleń klientów, wyjątkowo istotne jest pogodzenie tego z zachowaniem unikalnego charakteru marki. Ta kwestia będzie jedną z poruszanych podczas prelekcji i paneli dyskusyjnych.

Najważniejsze zagadnienia tegorocznej konferencji są związane z przyszłością luksusu, a konkretnie trendami, które docierają do  Polski z Europy Zachodniej i ze Stanów Zjednoczonych. Dziś liczy się więcej, aniżeli tylko sam produkt – największe znaczenie mają doświadczenia, jakie ze sobą niesie, i konotacje, które wzbudza u odbiorców marki.

Zaproszeni specjaliści będą omawiać zachodzące w branży zmiany, przenikanie się kanałów online i offline, a także wnioski płynące z unikatowego na polskim rynku badania przeprowadzonego na grupie zamożnych osób. Badanie odnosi się do sposobów spędzania wolnego czasu, korzystania z mediów, stosunku do luksusu i jego wyznaczników. Szczegóły badania i wnioski omówią Beata Orkwiszewska, Group Account Director i Anna Kuropatwa, Data Insight Director z Havas Media.

Będzie również poruszony temat związku między segmentem premium a kulturą i sztuką. Goście konferencji będą się mogli dowiedzieć, jakie efekty mogą płynąć z połączenia muzyki klasycznej i biznesu, a także jak chronić markę, własność intelektualną i reputację. W panelu dyskusyjnym na temat wspierania kultury przez marki luksusowe wezmą udział m.in. Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Poland, oraz Magda Bulera-Payne, eskspert PR ds. rynku dóbr luksusowych. W gronie prelegentów znajdują się eksperci piastujący wysokie stanowiska menedżerskie i dysponujący wieloletnim doświadczeniem w swojej branży, wśród nich Thomas Drevet z Christian Dior w Dubaju.

Wydarzenie jest organizowane przez ESSE Media, agencję specjalizującą się w marketingu dóbr luksusowych i wydającą cykliczny przewodnik Book of Luxury. Partnerami są m.in. firmy LuxHub Havas Media, BMW Group Poland, Villa Foksal i Black Rabbit.

 Agenda jest na bieżąco aktualizowana, a szczegóły i formularz rejestracyjny można znaleźć pod adresem http://bookofluxury.com/